onsdag 14 januari 2009

Sorg över min underbara hund

Jag är stolt över att ha haft Fay så länge som jag haft och jag vet att jag agerat precis rätt i alla mina beslut. Jag har under ca 2 år stridit för en frisk hunds rätt att leva ett värdigt hundliv, jag har gjort det med stöd av medicinska utlåtanden och jag gav min älskade hund ett värdigt slut när det var dags för det.

Jag blir ledsen när jag ser att någon skriver en kommentar i min blogg som säger att Fay ÄNTLIGEN fått ro. Som jag skrev ovan har alla beslut fattats med hjälp av rejät underbyggda fakta.

Jag sörjer min hund.

Tack Ylva för att du påminner mig om vad som är viktigt....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Camilla!
Det är aldrig lätt att ta ett beslut över att låta våra fyrfotade vänner somna in. Tänker på er!! Här hemma har vi en svart liten tik på 6mån som svarvar i allt trä som finns, känns faktiskt lite konstigt att ha en svart i huset igen. Må så gott och var rädd om er, kanske vi syns när det börjar tina fram....

Anonym sa...

Jo, Kevin vill ha en karamell och jag en kelpie, eller en schäfer, eller en långhårig herde. Just bara inte lite ambivalent ;) Du har tagit helt rätt beslut om Fay rakt igenom och jag står helt bakom dig och stöttar dig! Inte minst sörjer jag med dig! *kramar*